Egy bevált márkánál csak két bevált márka lehet jobb. A kollaborációk idejét éljük, és ez alól a játékpiac sem kivétel. A napokban két hatalmas gyártó jelentett be közös terméket.

A két cég nem más, mint az amerikai Mattel és a japán Sanrio. Talán ezek hallatán már előttünk is van a két gyártó egy-egy legikonikusabb terméke: Barbie és Hello Kitty.

A közösen fémjelzett játékot jövő év elejére ígérik, és egyelőre annyit lehet tudni róla, hogy a gyerekeket és a felnőtteket egyaránt megcélozza. A játék nem nélkülözi majd a vidám kiegészítőket és ruhákat sem.

A Mattel hosszú évtizedeket tudhat maga mögött a játékpiacon 1945-ös alapítása óta. A kislányok millióit megőrjítő Barbie pedig 1959-ben indult hódító útjára náluk egy Ruth Handlert nevű háziasszonynak köszönhetően.  Az öltöztethető szőke baba ma már minden álmunkat megvalósította; létezik lovagló Barbie, állatorvos Barbie, tudós és asztronauta Barbie. A Sanrio csak Barbie megszületése után, 1960-ban tűnt fel a színen, meglovagolva a Japánban tomboló „cukisági” hullámot. A furcsa kis macskafigura 1974 óta adja az arcát rajzfilmsorozatokhoz, játékokhoz, ruhákhoz és kiegészítőkhöz.

A közös termékből még nem készült nyilvános mintadarab, a kreatívok azonban már most kihelyeztek néhány bannert a kollaboráció beharangozására. Amíg a Hello Kitty-vel beoltott Barbie elkészül, addig csak fantáziálhatunk, hogyan teszi a Mattel kézzelfoghatóvá a Sanrio által kultikusra épített kétdimenziós fehér kiscica világát.